czwartek, 5 stycznia 2017

Zimowa parka z białym futerkiem

Cześć kochani! Zimno i śnieżnie nad naszym krajem - nareszcie! A dlaczego tak twierdzę? Ponieważ od dawna planowałam dodać outfit z tą oto kurteczką, która ma mega duże białe futerko, ale czekałam na śnieg, gdyż wtedy wygląda ona najlepiej. 

Wybrałam się na dość krótką i według mnie efektowną sesję. Na zewnątrz jest tak zimno, że nie da się długo wytrzymać zwłaszcza, że należę do zmarźluchów.

Kurteczka jest bardzo ciepła, z przedłużanym tyłem, a jej głównym atutem jest bardzo duży, śnieżnobiały kaptur, za który ją uwielbiam. Spodnie są w kolorze szarym, z ozdobnymi guzikami i zamkami. Kupując je, nie byłam pewna czy będę się w nich dobrze czuła, jednak teraz mogę stwierdzić, że są rewelacyjne. Pod kurtkę ubrałam kontrastującą z całym zestawem bluzeczkę, w kolorze różowym z dekoltem w szpic. Buciki powinny być wam znane - są to krótkie mukluki, bardzo ciepłe oraz wygodne. Na głowie mam czapkę w kolorze białym z pomponem biało-brązowym, zazwyczaj rzadko noszę czapki, jednak dzisiaj postanowiłam nie mrozić się za mocno.

Życzę powodzenia w wytrwaniu tych mroźnych dni! :)








Kurtka - Olika
Spodnie - Butik (Takie same) 
Bluzka - Zara
Buty - Allegro
Czapka - Stradivarius

15 komentarzy:

  1. śliczna kurteczka ale spodnie mi się bardziej podobają :D
    Dzięki za zyczenia i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kurtka, w ogóle ładne masz zdjęcia :)
    Dołączam do grona obserwatorów, pozdrawiam.
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam parki zimą :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurteczka :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny look, pięknie wyglądasz w tej kurteczce <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta kurteczka:) Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ma kaptur :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurtka i buty! Uwielbiam takie :)
    Obserwuje i zachęcam do obserwacji : www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń